کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات فروشگاه اینترنتی احلی به دقت ملاحظه فرمایید.


ورود کاربران به وب‏‌ فروشگاه اینترنتی احلی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری  و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی احلی از سوی کاربر است. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ها و قوانین قبلی تلقی میشود.

1- فروشگاه اینترنتی عسل احلی به آدرس www.asalahla.ir به عنوان فروشنده و عرضه کننده محصولات می باشد.

2-ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

3-مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی احلی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .

4-روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در فروشگاه احلی در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.

5-در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (گرفته شده ازطربق پیامک توسط مدیریت فروشگاه احلی ) واریز خواهد شد.

6-در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (گرفته شده ازطربق پیامک توسط مدیریت فروشگاه احلی ) واریز خواهد شد.

7-مشتریان ساکن شهر کرمانشاه می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل , پرداخت نمایند.

مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت قبل از ارسال پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

8-سفارشات در شهرکرمانشاه صرفا توسط پیک های رسمی(اسنپ باکس) ارسال می گردد.

در شهرهای مجاور شهر شهرکرمانشاه، سفارش ها علاوه بر پیک های رسمی، توسط شرکت های باربری ها ارسال می گردند.

 در سایر استان ها غیر از استان کرمانشاه، سفارش ها از دو طریق شرکت چاپار و تیپاکس ارسال می گردند که گاهی می تواند به انتخاب مشتری تعیین شود.

9-پس از طی مرحله استعلام موجودی و اعلام موجود بودن کالای و خرید از فروشگاه هزینه ارسال بنابر آنچه در سایت ثبت شده است انجام میگیرد.

10-مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

11-مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

12-فروشگاه احلی محصولات را کاملا دقیق و اصولی بسته بندی کرده و تحویل پست میدهد و محصولات تمامی بیمه می باشند ، بعد از تحویل محصول به شرکت های باربری ، این فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نسبت به محصولات ندارد و مشتری باید پیگیری ها را از شرکت باربری انجام دهد. و در صورت مشکل از بسته بندی توسط فروشگاه احلی باشد میزان خسارت به مشتری بازگشت میخورد.